SEO optimizācija

Vai jūs zinājāt, ka vairāk nekā 85% interneta lietotāju izmanto meklēšanas sistēmas Google, Yandex un citas, lai atrastu tīmekļa vietni, kas ir līdzīga jūsējai! Miljoniem cilvēku katru dienu izmanto meklētājus vēlamā produkta, pakalpojuma vai informācijas atrašanai, lai pēc tam veiktu pasūtījumu! Ir radīts vairāk nekā miljards tīmekļa vietņu, un ir ļoti svarīgi, lai potenciālais klients, kurš meklē produktu vai pakalpojumu, atrastu tieši jūsu vietni! Kā jums šķiet, vai viņš varēs to izdarīt, ja jūsu vietne nebūs atrodama meklētājā? Pareizi – nevarēs! Tālab mūsu rīcībā ir risinājums jūsu tīmekļa vietnei!

SEO kā veicināšanas kanāls ir viņš no galvenajiem. Jūsu tīmekļa vietnes atrašanās meklētāja topā ir jūsu biznesa attīstības un veiksmīga pārdošanas apjomu pieauguma ķīla.

Pieeja SEO vadībai mainās laika gaitā. Mainās arī metodes, ar kuru palīdzību automātiskie meklētāji (Google, Yandex) analizē un kārto jūsu vietni. Tas nozīmē, ka ir jāmainās arī tīmekļa vietnes veicināšanas tehnoloģijām. Mēs regulāri sekojam tendencēm tīmekļa vietņu veicināšanas jomā un pielietojam jaunākās tehnoloģijas praksē. Pateicoties šo zināšanu pielietošanai, mūsu izstrādātās tīmekļa vietnes atbilst jaunākajām meklēšanas sistēmu prasībām, kas ļauj mūsu radītājām vietnēm ieņemt pozīcijas meklēšanas rezultātu augšgalā.

Tīmekļa vietnes optimizācija iedalāma divās daļās. Pirmā – iekšējā daļa ir saistīta ar pārdomātas un pareizas vietnes izstrādi. Visas nepieciešamās nianses jau no paša sākuma tiek ieliktas gadījumā, ja vietni esam izstrādājuši mēs. Turpmākā veicināšana sastāv no vairākiem posmiem:

  • Kvalitatīva, aktuāla un meklēšanas pieprasījumiem atbilstoša satura izstrāde;​
  • Satura formatēšana tīmekļa vietnē;
  • Virsrakstu un citas informācijas izveide;

Tīmekļa vietnes optimizācija ir ilgtermiņa ieguldījums, reitings aug pakāpeniski, un šis process var ilgt līdz pusgadam. Papildus meklēšanas optimizācijai pastāv vairāki citi līdzekļi tīmekļa vietnes apmeklētības samērā ātrai paaugstināšanai. Viens no galvenajiem līdzekļiem ir konteksta reklāma vietnē Google. Jūs maksājat tieši tik, cik apmeklētāju ienāk jūsu vietnē. Pareizi uzbūvēta reklāma ļauj maksāt par katru apmeklētāju ievērojami mazāku naudas summu. Pēdējā laikā arvien populārāka kļūst reklāma sociālajā tīklā Facebook, kas ir lielisks veids, kā pastāstīt par sevi pareizajai mērķauditorijai.

  • Silti iesakām pievērt uzmanību jaunajam reklāmas veidam – remārketingam. Iespējams, jūs esat bieži pievērsuši uzmanību tam, ka, pēc tam, kad vienreiz esat apmeklējuši tīmekļa vietni, piemēram, apģērbu interneta veikalu, jums visur parādās minētā resursa reklāma. Tieši tāda ir remārketinga ideja: vietnes apmeklētājiem mēs visur rādām mūsu reklāmu. Šāds līdzeklis ir visnotaļ efektīvs, jo klients ir ieinteresējies par jūsu precēm, un jūs atgādināt viņam par sevi, piedāvājot veikt pirkumu. Turklāt šāds līdzeklis ir ļoti izdevīgs no finanšu viedokļa.

VAIRĀK PASŪTĪTĀJU = LIELĀKA PEĻŅA

Pasūtīt mājas lapu tagad
(до 50 мб)